Post Reply
Author
User avatar
FCD în ADN
Membru
Membru
Posts: 366
Joined: Thu Apr 04, 2013 11:14 pm
Status: FCD
Detinator Steam: Da
Location: Bucuresti
Contact:
Message

Descriere Metin2 !

Post by FCD în ADN » Fri Apr 05, 2013 12:23 pm

Jucătorii trebuie să înainteze în niveluri obținând cât mai multă experiență, prin mai multe metode, să devină din ce în ce mai puternici mărindu-și abilitățile magice, care sunt de două feluri pentru fiecare clasă și au posibilitatea de a face misiuni, de a pescui, de a se căsători, de a se duela, de a negocia și multe altele. În joc sunt mai multe hărți în care te poți teleporta (de la nivelul 15). Dacă omori diferiți monștri (este recomandat ca aceștia trebuie să aibă nivelul cât mai apropiat de al tău), poți câștiga Yang, care este moneda de schimb a jocului.



Cuprins
[ascunde] 1 Descrierea caracterelor
2 Experiență, status
3 Abilități
4 Yang
5 Obiecte 5.1 Obiecte pentru fierar
5.2 Pietre
5.3 Cărți ale competenței
5.4 Minereuri
5.5 Arme
5.6 Armuri
5.7 Scuturi
5.8 Bonusuri Maxime

6 Bonusurile 6.1 Despre evenimente
6.2 Referințe



[modificare] Descrierea caracterelor
Războinic: Datorită calităților lor, cât și a armelor și armurilor grele, războinicii joacă un rol esențial în lupta la apropiere. Toată atenția lor se concentrează asupra puterii fizice de fier și a echilibrului spiritual. În funcție de specializare, ei produc pagube devastatoare prin mânuirea armelor cu ambele brațe sau dezarmează atacurile inamicilor cu sabia și scutul, itemele trebuie sa contina STR(ATAC),VIT(PV) si bonusurile specifice pentru PVP si PVM.
Ninja: Sunt asasini profesioniști, capabili în orice moment să lovească tăcut și pe neașteptate. Poartă numai armuri ușoare pentru a menține viteza și mobilitatea. Dedicați abilităților lor, Ninja sunt maeștri în luptele cu pumnalul cât și cu arcul. Magiile pe pumnale se caracterizează prin combinațiile între ele (ex.: la pumnal rulant după ce se execută toate cele 4-6 atacuri(în funcție de nivelul combo) cu pumnalele și îl aruncă în depărtare dacă mișcarea pumnal rulant este folosită poate lovi adversarul de mai multe ori decât o lovitură normală sau ambuscadă din spate poate dubla atacul).Clasa Ninja Arc în funcție de depărtare scade mai mult sau mai puțin din PV(viața)adversarilor(cu cât este mai aproape cu atât este mai puternic atacul).

itemele trebuie sa contina STR,DEX,VIT(PV) si bonusurile specifice pentru PVP si PVM.
Șaman: Sunt înțelepți și folosesc Farmecele și Magia. Într-o luptă sau în apărarea unui camarad, puterile lor mistice sunt foarte eficace. Dedicați abilităților lor, Șamanii sunt maeștri în intensificarea damage-ului din timpul atacului și în tămăduirea rapidă sau în susținerea vrăjilor. Magiile de leac sunt caracterizate prin refacerea de viață (prin mișcarea de vindecare).

Magiile dragon sunt caracterizate prin atacul critical și rezistența la atac fizic. (buffurile de dragon) itemele trebuie sa contina INT,VIT(PV), pe scut imun la necunostinta
Sura: Sunt Luptătorii care au obținut puteri magice când au decis să crească în brațele lor Sâmburii malefici ai Răului. Din această cauză sunt maeștri în lupte prin mânuirea sabiei cauzând de asemenea chiar și pagube de la distanță folosindu-se de magie. Dedicați abilităților lor, Sura își pot dezvolta farmecele folosite în atac și pot spori puterea magică. Și cei mai puternici (în duel jucător vs jucător) Sura sunt cei pe magie neagră dar și Sura Arme Magice sunt cei mai buni (în lupta player vs monstru)datorită abilităților lor de a crește atacul(Tăiș Vrăjit) cât și apărarea(Armura Vrăjită) și scăderea pagubelor suferite(Teama).

itemele trebuie sa contina INT,DEX,VIT(PV) si bonusurile specifice pentru PVP si PVM.

[modificare] Experiență, status

Fiecare caracter începe de la nivelul 1 avansând în timp până la nivelul 99(maximul până acum).Pe alte metine private lv maxim pote fi si 250 maxiumul pentru metin(Mage,LunaRis) Pentru a avansa un nivel trebuie să obții un anumit număr de puncte de experiență (XP). Experiența se obține omorând monștri sau rezolvând misiuni. Cu cât nivelul caracterului este mai mare, trebuie omorâți monștri de nivel mai mare pentru a primi experiență. Fiecare nivel este împărțit în patru sfere de experiență a câte 25%. Când se completează una din primele trei sfere primești un punct pentru status. Există patru feluri de status: Putere (crește valoarea atacului), Inteligență (crește puterea magică), Vitalitate (crește viața), Dexteritatea (crește eschiva). La șamani și la sura ideal este ca primul sa fie crescut INT-UL , la războinic STR-UL iar la ninja DEX-UL.

[modificare] Abilități

În funcție de abilitățile pe care le are, fiecare din cele patru caractere se clasifică în alte două ramuri:

Războinic: Corp / Mental

Ninja: Apropiere (lama) / Departare (Arc)

Șaman: Vindecare / Dragon

Sura: Magie Neagră / Arme Magice

Fiecare dintre cele opt categorii sus-menționate are abilitățile proprii (între 5 și 6 pe caracter). Abilitățile se cresc atribuindu-le puncte. La fiecare nivel avansat (sau a patra bilă completă) se primește un punct. Maximul pentru o abilitate este 20 si minimul este 17. Apoi abilitatea se poate trece pe nivelul de Master prin citirea unor Cărți ale Competenței apoi la Grand Master și în cele din urmă la Perfect Master prin Pietrele Spiritului.

[modificare] Yang

Yang-ul este moneda oficială din lumea Metin2. Cu el se cumpără sau vinde orice. Valoarea Yang-ului este una relativă, aceasta depinzând de server, fiecare server având astfel prețuri diferite. Spre exemplu pe serverul Hydra o armă se poate cumpăra de la un alt jucător cu 100.000 de Yang, iar pe altul aceeași arma ar valora 500.000 Yang.

Yang-ul este prescurtat de unii jucători folosind litera "k", "k" însemnând 1.000 Yang. Calcularea prețurilor cu un singur "k" se face înmulțind numărul din fața acestuia cu 1.000. De exemplu 5k = 5•1.000 = 5.000 Yang. Calcularea prețurilor cu mai multe "k" se face înmulțind numărul din fața acestuia cu 1.000 la puterea respectivă numărului de "k" (1.000 înmulțit cu el însuși cu numărul de "k"). De exemplu 5kk = 5•(1.000•1.000) = 5•1.000.000 = 5.000.000 Yang.

[modificare] Obiecte

Obiectele sunt principalul obiect de comerț între jucători. Acestea se pot obține de la monștri, prin uciderea lor, sau fiind cumpărate de la alți jucători, câștigate prin îndeplinirea unor misiuni, sau evenimente. Obiectele se mai numesc adesea "iteme", fiind preluat cuvântul "item" din limba engleză (semnificația cuvântului "item" este "obiect"). Obiectele se îmbunătățesc prin mai multe metode (La fierar, cu Metalul Magic, cu Pergamentul Binecuvântat, la Fierarul de Breaslă, etc.), acestea având ca sufix gradul de îmbunătățire (ex. Sabie lată+5, aceasta aflându-se la gradul 5 de îmbunătățire). Gradul de îmbunătățire pornește de la +0 și ajunge la +9.

[modificare] Obiecte pentru fierar

Obiectele pentru fierar sunt folosite pentru a îndeplini cerințele fierarului pentru îmbunătățirea unei arme, armuri, bijuterii.Acestea se procură prin uciderea monștrilor,dar și prin negoț. Ele pot fi cu + sau fără.Cele mai scumpe și mai rare sunt perlele,care sunt de 3 tipuri:albă,albastră si roșie.

[modificare] Pietre

Pietrele sunt cioburi ale Pietrelor Metin, care pot fi adăugate armurii și armei, oferindu-i diferite bonusuri (ex. Viteză de mișcare, Apărare, Șansa unei lovituri critice).Ca și obiectele,acestea pot avea grade de îmbunătățire,dar în acest caz,gradul minim este de +0 și maxim poate fi +4.De asemenea,nu se pot îmbunătăți la fierarul orașului,breslei sau turnului demonilor,dar nici cu pergamente binecuvântate.

[modificare] Cărți ale competenței

Cărtile competenței folosesc la învățarea abilităților de la gradul M1 la G1. În mod normal se poate citi doar o carte pe zi, aceasta putând eșua.

[modificare] Minereuri

Minereurile se folosesc pentru a obține finisaje, care se pot adăuga bijuteriilor. (Cercei, Colier, Brățară).Pentru a mineri ai nevoie de un Târnăcop pe care poți să-l cumperi de la Deokbae (acesta se află în satul al-II-lea) dar care te va costa 80.000 yang.Mai întâi,trebuie să găsești un Zăcământ de minereu (exemplu Zăcământ de aur,de cupru etc..) pe care îl vei mineri.Poți sa primești de la 1 bucată din minereul respectiv,până la 200 de bucăți.Pentru a obține finisajul propriu-zis,de exemplu să obțineți Ebonită,va trebui să aveți 100 de bucăți de Minereu de Ebonită și o Piatră Spirit +0,+1 sau +2.Aceste materiale le veți duce la un alchimist de ebonită.Șansa de a obține un finisaj este de 60%.Finisajele se pot pune maxim 3 pe un accesoriu si îți dau bonusuri,cum ar fi PV,Regenerare PV,depinde de ce tip este finisajul.

[modificare] Arme

Armele se folosesc pentru a ataca adversari (monștri sau jucători). Armele se clasifică în:
Săbii o mână: Săbii cu viteză de atac mare, dar pagubă buna. Pot fi folosite de războinici, ninja și sura.
Săbii două mâini: Săbii cu viteza de atac mică, dar pagubă mare. Pot fi folosite de războinici.
Pumnale: Viteza de atac foarte mare, paguba mică. Pot fi folosite de ninja.
Arcuri: Viteza de atac medie, paguba foarte variabilă, pot ataca de la distanță. Pot fi folosite de ninja.
Evantaie: Viteză de atac mare, pagubă foarte mică. Pot fi folosite de șamani.
Clopote: Viteză de atac medie, pagubă medie. Pot fi folosite de șamani.
Pe unele servere private există arma X care o pot folosi toate clasele de caractere este un sceptru (bun pe sura/șaman) Paguba magică bună,Paguba competenței variază,Paguba medie mică/potrivită.
Există o armă care în inventar arată ca și Arma de războinic(2 mâini) de level 0 și poate fi folosită de toate tipurile de caractere, aceasta fiind folosită pentru aspect.

[modificare] Armuri

Armurile de ninja:
Costum de Azur (level 1)
Costum de Fildeș (level 9)
Costum de scarlatin roșu(level 18)
Costum Furnică Roșie (level 26)
Costum Furnică Leu (level 34)
Costum De Ninja (lv 42)
Costum de Dragon Tânăr (level 48)
Costum de Criminal (level 54)
Costum de Magnolie (level 61)
Costum de Vânt Negru (level 66-70) Există armură posedată de nivel 80 care se produce din Costum de Vânt Negru +9


Armurile de șaman:
Veșmânt de Azur (level 1)
Veșmânt Turcoaz (level 9)
Veșmânt Trandafiriu (level 18)
Veșmântul Dragostei (level 26)
Veșmântul Cerului (level 34)
Veșmântul Soarelui (level 42)
Veșmântul Moralei (level 48)
Rochie Oranj de Pisică (level 54)
Veșmântul Baronesei (level 61)
Veșmânt Negru (level 66-70)
Există armura de level 80 care se produce din Veșmânt Negru +9

Armuri de războinic:
Platoșă De Călugăr (level 1)
Platoșă Blindaj De Fier (level 9)
Platoșă De Tigru (level 18)
Platoșă De Leu (level 26)
Platoșă Mortală (level 34)
Platoșă De Dragon (level 42)
Platoșă Solzi Albaștri (level 48)
Platoșă De Aur (level 54)
Armura Zeului Dragon (level 61)
Armură De Oțel Negru (level 66-70)
Există armura de level 80 care se produce din Armură De Oțel Negru +9
Pentru armura epică (oțel albastru) este nevoie de 3x Balanța Dragonului și 4x Ghearele Dragonului

Mai există armura regelui, care nu poate fi obținută de către jucători. Game Masterii (sau GM-ii) susțin că acestea nu sunt implementate; însă au fost văzuți GM purtând astfel de armuri.

[modificare] Scuturi

Scuturile au același rol ca armurile, adică de apărare. Scuturile sunt comune pentru fiecare caracter. Scuturi :
Scut de luptă (level 1)
Scut Pentagon (level 21)
Scut Rotund Negru (level 41)
Scutul Vulturului (level 61) Șansa de apărare împotriva atacului războinicilor 1%-20%
Scutul Leului (level 61) Șansa de apărare împotriva atacului sura 1%-20%
Scutul Tigrului (level 61) Șansa de apărare împotriva atacului ninja 1%-20%
Scutul Solzii Dragonului (level 61) Șansa de apărare împotriva atacului șamanilor 1%-20%
Scut Titan (level 81) Rezistență la paguba competenței 1%-10%

[modificare] Bonusuri Maxime
Arma
Șansa de lovitură pătrunzătoare 10%
Șansa de lovitură critică 10%
Șansa de otrăvire 8%
Șansa de blocare 8%
Șansa de încetinire 8%
Viteză farmec 20%
Inteligență +12
Putere +12
Dexteritate +12
Vitalitate +12
Puternic împotriva animalelor 20%
Puternic împotriva orcilor 20%
Puternic împotriva vampirilor 20%
Puternic împotriva diavolului 20%
Puternic împotriva semi-oamenilor 10%
Puternic împotriva esotericilor 20%
Paguba medie <60
Paguba competenței <25

Armura
Paguba absorbită de PV 10%
Paguba absorbită de PM 10%
Max PV +2000
Max PM +200
Șansa de a reflecta atacul corporal 15%
Atac Valoare +50
Viteza farmecului 20%
Apărare sabie 15%
Apărare două mâini 15%
Apărare pumnal 15%
Apărare clopot 15%
Apărare evantai 15%
Rezistență la săgeți 15%
Rezistenta la magie 15%
Rezistenta la fulger 15%
Rezistență la vânt 15%
Rezistență la foc 15%
Coif
Șansa de otrăvire 8%
Pagubă absorbită de PM 10%
Pagubă absorbită de PV 10%
Regenerare PV 30%
Regenerare PM 30%
Viteza de atac 8%
Șansa de a evita atacul cu săgeți 15%
Rezistență la magie 15%
Rezistență la fulger 15%
Rezistență la vânt 15%
Rezistență la foc 15%
Puternic împotriva animalelor 20%
Puternic împotriva orcilor 20%
Puternic împotriva vampirilor 20%
Puternic împotriva diavolului 20%
Puternic împotriva semi-oamenilor 10%
Puternic împotriva esotericilor 20%
Scut
Inteligență +12
Putere +12
Dexteritate +12
Vitalitate +12
Imun la necunoștință
Imun la încetinire
Șansa de a cădea mai mult yang 20%
Șansa de a primi exp bonus 20%
Șansa de a evita atacul corporal 15%
Șansa de a reflecta atacul corporal 15%
Puternic împotriva animalelor 20%
Puternic împotriva orcilor 20%
Puternic împotriva vampirilor 20%
Puternic împotriva diavolului 20%
Puternic împotriva semi-oamenilor 10%
Puternic împotriva esotericilor 20%
Papuci
Max PV +2000
Max PM +80
Viteza atac +8
Șansa de a cădea mai mult yang 20%
Șansa de a primi exp bonus 20%
Șansa lovitură critică 10%
Șansă blocare 8%
Șansă încetinire 8%
Șansa de a evita atacul cu săgeți 15%
Apărare evantai 15%
Apărare clopot 15%
Apărare pumnal 15%
Apărare sabie 15%
Apărare două mâini 15%
Cercei
Viteză de mișcare 20%
Rezistență la otravă 5%
Șansa de a prelua PM ale inamicului 10%
Șansa de a dubla cantitatea de mărfuri să cadă 20%
Șansa de a evita atacul cu săgeți 15%
Apărare evantai 15%
Apărare clopot 15%
Apărare pumnal 15%
Apărare sabie 15%
Apărare două mâini 15%
Puternic împotriva animalelor 20%
Puternic împotriva orcilor 20%
Puternic împotriva vampirilor 20%
Puternic împotriva diavolului 20%
Puternic împotriva semi-oamenilor 10%
Puternic împotriva esotericilor 20%
Brățări
Max PV +2000
Max PM +80
Paguba absorbită de PM 10%
Șansa de a prelua PM ale inamicului 10%
Șansa de a dubla cantitatea de mărfuri să cadă 20%
Șansa de lovitură pătrunzătoare 10%
Rezistență la magie 15%
Rezistență la fulger 15%
Rezistenta la vant 15%
Rezistență la foc 15%
Puternic împotriva animalelor 20%
Puternic împotriva orcilor 20%
Puternic împotriva vampirilor 20%
Puternic împotriva diavolului 20%
Puternic împotriva semi-oamenilor 10%
Puternic împotriva esotericilor 20%
Coliere
Max PV +2000 (La unele metin2 poate fi pv 1000)
Max PM +200
Regenerare PV 30%
Regenerare PM 30%
Paguba absorbită de PM 10%
Șansa de a prelua PM ale inamicului 10%
Șansa de a primi exp bonus 20%
Șansa de a cădea mai mult yang 20%
Șansă necunoștință 8%
Șansă lovitură critică 10%
Șansă de lovitură pătrunzătoare 10%
Șansă de a evita atacul cu săgeți 15%
Apărare evantai 15%
Apărare clopot 15%
Apărare pumnal 15%
Apărare sabie 15%
Apărare două mâini 15%

Pe serverele private bonusurile pot fi până la 32.000 doar dacă sunt puse din NAVICAT(program ce ajută la modificarea setărilor jocului).

arme (colier), viteză atac (brățară) și multe altele după nivelul acestora.

[modificare] Bonusurile

Obiectele pot deține bonusuri, specificate mai sus. Acestea pot primi bonusuri de la generarea lor, sau pot fi adăugate manual. Un obiect poate avea în total 5+2 bonusuri, (ultimele două nefiind disponibile pe server-ul oficial). Pentru adăugarea primelor patru bonusuri, este necesară achiziționarea obiectului "Întărirea Obiectului" contra cost din Magazinul de obiecte. Pentru schimbarea acestora, trebuie achiziționat obiectul "Vrăjește obiectul", tot contra cost din Magazinul de obiecte.

Pentru adăugarea bonusului al 5-lea, este necesară "Marmura Binecuvântată", care se poate achiziționa din Magazinul de Obiecte. Bonusul al cincilea se va schimba odată cu celelalte 4 adăugate cu "Întărirea Obiectului".

Bonusurile pot eșua la adăugare. Obiectele necesare lor pot fi obținute la diferite evenimente.

[modificare] Despre evenimente

OX este un joc interactiv, organizat într-un loc special, care se bazează pe o serie de întrebări de cultură generală, care acoperă o multitudine de domenii, inclusiv Metin2. Organizatorii impun ca premii anumite materiale sau iteme. Jucătorii trebuie să răspundă la întrebări prin partajarea lor individuală în zona O sau X, unde O = adevărat iar X = fals.

Găsește pe GM constă în găsirea Game Masterului (GM),care se ascunde într-o hartă aleatorie (se va da un indiciu).Cine îl va găsi primul va primi un premiu special.

Ploaia de Metine este un event care are loc pe o perioada mică de timp,constând in răspândirea a multor Pietre Metin în toate hărțile.Nivelul pietrelor este specific hărții,adică dacă,de exemplu,în Deșertul Mare de obicei se găsesc Pietre Metin de nivel 40,45,45,vor fi răspândite în tot deșertul pietre de acest nivel.

Evenimentul de Paște este un event special dedicat Paștelui,de lungă durată (aproximativ 3 săptămâni).Iepurașul de Paște va vizita satele din toate cele 3 regate.Pe durata acestui eveniment,aveți șansa sa primiți de la monștrii Ouă de Paște pe care il ve-ți da Iepurașului de Paște,acesta dându-vă o recompensă. De asemenea,Metinele Ou vor apărea și vă pot da un Ou Magic,pe care îl puteți desface de 3 ori,în interval de 30 de minute.Oul Magic poate să vă ofere:Perlă Vișinie,Perlă Albastră,Suc de Rodie,Apă Doc,Apă Zin,Apă SamBo,Apă Sim,Citit Concentrat,Minereu Magic de Fier și Boabă Zen.Din 2013,Ouăle Magice pot fi obținute de la orice Piatră Metin si de la orice Șef!
Image

Post Reply

Return to “Diverse”